BDSM Noveller

BDSM Sunn Sikker Samtykkende


Zenith Ltd – Undersøkelse

Historien starter med Zenith Ltd – Invitasjon

UNDERSØKELSE

Da det normale morgenstellet var unnagjort, kom Christina slentrende ut på kjøkkenet hvor Emily satt. Etter å ha tatt seg to brødskiver satte hun seg ned på andre siden av bordet.
     «Jeg trenger litt assistanse», sa hun og tok en bit av brødet.
     «Ja vel?» sa Emily og kikket bort på henne.
     «Du får nok en melding fra Tanja om en eller annen dag hvor hun vil treffes.»
     «Den kom i går kveld.»
     «Å», sa Christina og lyste opp. «Når?»
     «Hun foreslo torsdag klokken tolv, men det går ikke?»
     «Å, hvorfor ikke?»
     «Leiligheten er ikke ledig.»
     Christina måtte tenke seg om før hun skjønte hva hun mente. «Nei, nei. Vi skal ut på en eller annen kafe. Ikke ha sex.»
     «Hæ? Hvorfor det?»
     «Fordi vi liker hverandre på andre områder enn bare i underlivs høyde», svarte hun tørt, før hun lyste opp igjen. «Kanskje du vil være med også?»
     «Jeg?» spurte hun forbauset.
     «Vi skal antagelig skravle mye om det som skjedde i helga. Du vil sikkert syns det er korslig.»
     «Men, jeg kan da ikke det?»
     «Hvorfor ikke?»
     Hun tenkte seg fortvilet om etter en unnskyldning. «Jeg har mye annet å gjøre. Amelie vil sikkert bli veldig sur om jeg stikker av sånn.»
     «Hei», sa Christina litt skarpt. «Du stikker ikke av. Dessuten», sa hun litt mildere. «Jeg vil gjerne ha deg med.»
     «Vil du?»
     «Helt klart. Jeg liker deg og tror du har godt av det. Jeg kan snakke med Amelie så vil du se at hun syns det er helt greit.»
     «Nei, ikke si noe», sa hun og bøyde hodet. «Jeg blir med.»
     «Flott», sa Christina og smilte som en sol. «Spør henne hvor det passer å møtes. Jeg aner ikke hvor dama bor en gang.»
     «I Longfield», svarte Emily kort.
     «Vet du hvor alle bor?» spurte hun forbauset.
     «De fleste.»
     «Kult. Vel, Longfield er ikke akkurat verdens navle, men vi må uansett over på andre siden av kanalen. Spør om hun kan komme til Three Daws i Gravsend.»
     «Du er kjent skjønner jeg.»
     «Bodde der en tid», sa hun tørt.
     «Var det alt?»
     «Nei, jeg trenger også at du forsøker å sette opp møte med disse de neste ukene. Gjerne litt mer offisielt. Penthouse leiligheten er greit, men understrek at dette er ikke for å ha sex.»
     «Jeg skjønner. Vi har et kontor et annet sted hvor du kan få låne et møterom. Da er det et klarere skille.»
     «Kult. Da sier vi det.»

Ut på kvelden hadde hun fått sitte løs igjen, men litt nervøs for å risikere å bli bundet opp, ble hun sittende helt rolig mellom dem.
     «Hvordan er formen?» spurte Richard da det kom en reklamepause.
     «Fin», svarte Christina kjapt. «Bare jeg fikk sovet litt, så ble alt greit igjen.»
     «Heldiggris», svarte han tørt.
     «Kan jeg si noe?» spurte hun nå da det uansett var et lite opphold.
     «Selvfølgelig.»
     «Jeg skal ut med Tanja til torsdag.»
     «Å?» sa Amelie. «Jeg trodde du fikk nok i helga.»
     «Ikke for a ha sex», sukket hun. «Det må være mulig å være venninne med noen av disse også», sa hun oppgitt.
     «Å, på den måten. Hva med det? Du gjør da som du vil på dagtid.»
     «Jeg insisterte på at Emily skulle være med.»
     Det ble dørgende stille.
     «Hun trenger å komme litt ut. Få litt annet å tenke på en bare pliktene her», sa hun. «Dessuten håper jeg hun da kan kjøre», la hun til og gliste.
     «Jeg syns det høres lurt ut», sa Richard etter å ha tenkt seg om.
     «Ja, enig», svarte Amelie etter litt. «Du får passe på henne. Hun ser nok ikke på Tanja med noe særlig annet syn enn hun har på mange av de andre der.»
     «Hjerneløs bimbo?»
     «Noe i den duren. Enhver som sprer beina på kommando i den klubbet har ikke høy stjerne hos henne.»
     Denne gangen var det Christina som ble stille.
     «Med unntak av deg», sukket hun og så ned på henne. «Hun setter utrolig pris på deg, bare så du vet det.»
     «Takk, jeg vet. Jeg tror vi har et godt forhold», sa hun og bøyde hodet igjen.

Onsdagen var det første møtet Emily hadde fått booket. Det viste seg at det var i samme bygget som hun hadde møtt Christoffer første gang. Da hun skjønte hvor det var, hadde hun gått rett til Amelie og spurt pent om ikke hun hadde en finere, men profesjonell kjole hun kunne låne.
     Etter litt romstering i skapet og en del knising hadde de funnet frem en enkel hvit bluse med en sort kortermet jakke på utsiden. Et kort skjørt og noen sorte høyhelede sko. Amelie hadde kikket beundringsverdig på henne, før hun hadde funnet frem to lette hansker og en liten hatt.
     «Gud, nå var du lekker», sa hun og så på Christina der hun vred seg i speilet.
     Christina vred seg rundt og så fandenivoldsk på henne. «Truse?» spurte hun og gliste.
     «Det kan du glemme. Nå og for all fremtid», svarte hun tørt. «Ta det av deg og legg det klart til i morgen, også vil jeg ha deg i senga, sexy», sa Amelie og kjente det yret i kroppen.
     Christina hadde ikke nølt, men plukket plaggene pent, men raskt av seg før hun rullet seg inn i senga og så på Amelie som alt var naken og kom spradende mot henne. «Hendene opp og ut», sa hun bestemt og Christina nølte ikke der hun strakk dem opp og fikk festet dem rett i senga med en halvmeters mellomrom. Hun kjente det bruset i kroppen da også beina ble festet. Ble det en slik kveld tenkte hun og forsøkte å strekke seg mot Amelie der hun begynte å krabbe oppover henne.
     Hun stoppet akkurat utenfor rekkevidde og studerte henne et øyeblikk. Hadde hun ikke vært så deilig, ville hun latt henne ligge å varme seg litt, men hun visste at å sitte ute i stua og vite at hun lå her og ventet på henne, ikke ville gjøre det en døyt bedre.
     «Du får begynne her», sa hun og snudde seg rundt, før hun senket skrittet ned over henne.
     Med et salig glis over ansiktet gikk det ikke lenge før hun stønnet tungt og des mer hun så på det nakne kjønnet under seg, des mer sultent ble hun på det. Rolig bøyde hun seg frem og kysset Christina på klitoris. Hun kunne kjenne hvordan hun et øyeblikk mistet rytmen, før den kom sterkere tilbake.
     Snart lå de begge og slikket på hverandre, men Amelie hadde det lite forsprang og fikk utløsning først. Med Christina låst under seg, presset hun ryggen opp i en bue, før hun ristet kraftig.
     «Stopp», hvisket hun før hun fikk tatt seg sammen igjen og la seg på nytt ned med ansiktet begravd i skrittet til Christina.
     Her gapte hun over og lot tunga få fritt spillerom mens hun tok innover seg smakene. Hvorfor har jeg ikke gjort dette oftere? tenkte hun der hun nøt den unge nakne kvinnen under seg. Fordi, fortsatte hun der hun slikte fitta hennes. Du er normalt ikke så kåt.
     Omtrent da det gikk for Christina, gikk døra opp på gløtt. «Plass til en til?» spurte Richard freidig da han så hvordan de holdt på.
     «Des flere des bedre din hingst», sa Amelie og kikket sulten på ham. «Nå håper jeg du holder lenge.»
     «Ikke slik du ser ut», sa han og gliste mens han plukket av seg klærne. «Rolig kom han bort og skrevet over Christina og lot pikken gli rolig inn i skjeden til Amelie som fortsatt sto på alle fire over henne.
     Med et sukk la hun hodet bakover. «Ja, stønnet hun.»
     Under dem hadde Christina for lengst tatt hintet og begynt å slikke pikken mens den gled inn og ut over henne.
     Han kjente det bygget seg opp og grep håret til Amelie og trakk hodet hennes bakover.
     «Jeg er ikke slavinnen din», peste hun.
     «Det driter jeg i akkurat nå», sa han og banket på inn i henne.
     Det gikk ikke mange sekundene før det gikk for ham og han kastet henne nesten fremover. Christina hadde gitt opp og følge og ventet bare på sæden skulle komme rennende. Hun ble ikke skuffet der Amelie satt seg opp.
     «Var det alt?» spurte hun og så ertent på mannen sin som gled ut av sengen.
     Han så oppfordrende tilbake på henne. «Slikker du meg rein, så kan vi fortsette i stua.»
     «Du vet jeg ikke liker det», sa hun og krabbet bort og tok den i munnen og sleiket den ren.
     «Ja, men jeg vet også du liker det som kommer etterpå.»
     Hun kysset den en siste gang. «Etter deg», sa hun og kastet seg ut på gulvet bak ham.
     Christina så etter dem. Hun visste det ble timer før hun kom løs, om ikke morgenen etter, men det gjorde ikke noe. Hun nøt å ligge slik og det å se dem fortapt i hverandre uten å tenke på henne, var verd vært sekund hun lå bundet.

Dagen etter hadde Emily kommet og løst henne da de to andre hadde stått opp.
     «Jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer det», sa hun tørt og låste henne opp. «Ut på badet med deg. Du skal se fin ut før vi skal til kontoret.»
     «Vi?» spurte hun forbauset i det hun gikk ut.
     «Jeg skal få deg registrert.»
     «Ahh. I bil?»
     «Vi tar Taxi. Jeg orker ikke å måtte parkere i det området.»
     «Flott», sa Christina og fortet seg i dusjen før morgenstellet for alvor startet.
     Først noen timer senere stoppet de fremfor bygget og Christina trippet rolig og profesjonelt ut med en liten mappe under armen.
     «Skulle nesten tro du hadde holdt på med dette hele livet», sa Emily tørt.
     «Kun i fantasien», svarte Christina flatt og fulgte etter inn de tunge dørene.
     På innsiden gikk Emily rett bort til skranken hvor en mann så litt spørrende på henne mens han bukket lett. «Frøen Archer, hva kan jeg hjelpe med?»
     «Jeg skal ha registrert inn Christina Hall til Zenith Ltd.»
     «Selvfølgelig. Hvilket nivå?» sa han og begynte å taste.
     «Høyeste.»
     Han stoppet et øyeblikk og kikket på henne, før han tok telefonen og slo et nummer. «Sir», sa han da det tydelig ble tatt i andre enden. «Emily Archer står her og vil registrere en Christina Hall med alle rettigheter.» Han lyttet et øyeblikk. «Selvfølgelig, sir», avsluttet han, før han la på igjen.
     Han nikket mot Christina. «Legg en og en av fingrene dine her. Det er for avlesning i heis og andre begrensede områder.»
     Etter litt jobb, var de fornøyd med det de hadde fått registrert. Han stakk frem et kort med et lite kjede hun kunne ha rundt halsen. «Madame», sa han og bukket lett. «Velkommen til oss og håper du setter pris på fasilitetene.»
     «Takker», sa Christina, før hun kikket på Emily.
     «Etter deg», sa hun og slo ut mot sikkerhetsslusa.
     Christina visste ikke hva hun skulle tro. Det var tydelig mer mellom linjene enn hun skjønte på første forsøk. Hun gikk rett gjennom der hun gikk først, før hun strenet mot heisen. I det hun kom bak og vakten åpnet for dem så hun på Emily.
     «52?» spurte hun med øye hevet forsiktig.
     «Korrekt», svarte Emily og fulgte etter.
     Christina la fingeren på sensoren og trykket på etasje 52.
     «Var det Kyle han snakket med?» spurte hun etter litt.
     Emily kikket forbauset på henne. «Hvordan gjettet du det?»
     «Bare en følelse jeg hadde», svarte hun og smilte lurt for seg selv.
     Brydde han seg slik at han styrte Richard og Amelie i forhold til hvordan hun oppførte seg, antok hun at hva enn han hadde i tankene, så var dette en del av det. Det kunne bli interessant, tenkte hun og smilte for seg selv.
     «Vi skal bort hit», sa hun og pekte mot et egen kontorkompleks på innsiden av det hun hadde labbet gjennom sists.
     I det gikk inn, så hun logoen med store feite bokstaver i sølv. Zenith Ltd, sto det med prikken over i en som et lite yin yang symbol, men med tre dråper og ikke to.
     «Helt subtile er dem ikke», sa hun tørt i det de gikk inn.
     «De færreste klarer å se sammenhengen», svarte Emily rolig.
     Det var to store kontorer, et stort møterom og et mindre i tillegg til et større rom hvor det satt fire mennesker og kikket forbauset på de som kom. De hadde sett Emily før, men skjønnheten hun hadde med seg hadde dem aldri sett.
     «Kaffe og te rett frem der, men en av de vil komme med det vi trenger», sa hun og slo ut mot det minste møterommet. «La oss ta en prat først.»
     «Gjerne.»
     Christina gikk rundt bordet og satte seg rett, mens Emily slang seg litt mer ned i en annen stol.
     «Jeg ba om å få et møte med en freelancer, men dette er noe mer. Langt mer», sa Christina og så Emily rett i øynene.
     Samtidig åpnet døren seg forsiktig. «Kaffe og te?» spurte en yngre kvinne med et smil.
     Christina så bestemt opp på henne. «Takk. Kaffe til meg, men bank på først neste gang.»
     «Selvfølgelig», svarte kvinnen og fortet seg og servere. Emily avsto.
     «Du trenger ikke ta livet av dem før de er kjent med deg.»
     «De kommer til å sette sin egen kaffe i halsen når de skjønner hvem jeg er.»
     På mer enn en måte, tenkte Emily for seg selv.
     «Så, hva er dette egentlig?» sa hun og så på Emily igjen.
     «Du hadde rett i heisen. Dette er Kyle sitt verk. Det er den administrative delen av organisasjonen. Hva han vil med deg opp i dette kan jeg ikke si.»
     Christina nikket rolig. «Han får si det selv?»
     «Jeg vet rett og slett ikke.» Hun slo unnskyldende ut med armene. «Jeg vet ikke engang om Amelie og Richard vet det fulle omfanget engang.»
     «Såpas. Vil han ta meg fra dem?»
     Emily kastet hodet bakover og lo høyt. «Nei, det kommer han aldri til å gjøre. Jeg tror han føler det er perfekt slik det er.» Hun så ut over lokalet hvor nå alle fire sto og kikket tilbake på dem. «Du kan gå fritt som du vil her så lenge du kommer deg hit.»
     «Det har jeg skjønt, men det er mer.»
     Hun nikket. «Ganske sikkert, men jeg vet som sagt ingen ting. Jeg ble oppringt da jeg hadde booket møtet her og fikk noen instruksjoner, men nå kan du begynne å gjøre deg klar. Hun er her om femten minutter», sa hun og reiste seg.
     «Hvor skal du?» spurte Christina forbauset.
     «Hente henne.»
     «Ok, men et spørsmål. Hva er deres oppgave?» spurte hun og nikket ut mot de andre.
     Emily kikket ut på de fire. «Ordne opp i det økonomiske, utleie av lokalene når ikke klubben bruker dem, arrangere turer til andre land», sa hun og drøyde et lite øyeblikk.
     «Og?» spurte Christina bestemt.
     Emily så tilbake på henne. «Avtale med frilans som skal på treffene.»
     Christina sperret opp øynene. «De som plukker dem ut?»
     «Kun avtaler med dem når listene er satt opp, sørger for at de blir hentet og kjørt hjem igjen.»
     «Akkurat», sa hun tørt. «Hent Betty så skal jeg gjøre meg klar her.»
     Christina ble sittende og lese gjennom en gang til før Betty sto litt forskremt i døra.
     «Hei», sa hun litt forsiktig.
     «Hei og velkommen inn. Noe å drikke?»
     «Nei takk.»
     «Vel, sitt ned.»
     Hun satte seg forsiktig ned og var tydelig ubekvem.
     «Noe problem?» spurte Christina forsiktig.
     «Nei», svarte hun kort.
     «Men noe plager deg.»
     «Jeg vet ikke hvorfor jeg er her.»
     «Fordi vi skal ha en liten prat, sa ikke Emily hvorfor?»
     Hun ristet forsiktig på hodet. «Dere kaster meg ikke ut?»
     «Kaster deg ut?» datt det forbauset ut av Christina. «Nei, det er ikke agendaen i det hele tatt. Mer det motsatte.» Hun satte seg litt bakover. «La meg først fortelle deg hvem jeg er», sa hun.
     Fem minutter senere satt Betty storøyd. «Oj, det hadde jeg ikke gjettet meg.»
     «De fleste gjør ikke det», svarte Christina tørt. «Men nå over til det jeg vil snakke med deg om. Jeg ser av siste seks måneder med påmelding at du har meldt deg på seks hendelser, men kun blitt med på to.»
     Hun trakk på skuldrene. «Det er vel normalt.»
     «Nei, det er ikke det», sa hun og så det forbausede blikket i øynene hennes. «Det normale ville vært fire, men det er noen som kommer med hver gang og det går ut over noen andre, slik som deg. Dette ønsker jeg å gjøre noe med, men først må jeg finne ut mer om hvorfor det er slik. Kan du fortelle litt om bakgrunnen din, hvordan du kom inn i denne klubben og hva du driver med når du ikke melder deg opp?»
     De ble sittende og snakke sammen i halvannen time før de var ferdig.
     «Jeg kan følge deg ut», sa Christina.
     «Takk.»
     De gikk rolig ned og ut hvor Betty stoppet og så på henne. «Tusen takk. Jeg var veldig nervøs da jeg ble ringt opp. Jeg var overbevist om at det nå var slutt.»
     «Ja, jeg skjønner det. Jeg har en høne å plukke med hun som ringte deg opp når jeg kommer hjem.»
     «Du bor sammen med henne?»
     «Det er litt komplisert, men hun er tjenestepike til mine mestre.»
     Betty tenkte seg om et øyeblikk. «Og hun er da også din tjenestepike?»
     «På ingen måte, men hun har fått beskjed å hjelpe meg med dette ettersom jeg ikke har telefon eller noe selv.»
     «Oj», hun så seg rundt. «Hvordan kommer du deg hjem i dag da?»
     «Bussen. Har fått penger.»
     Hun lo godt. «Det er så utrolig rart å høre deg si dette etter å ha vært der oppe hvor du oppførte deg som en sjef.»
     «Det retter seg nok opp etter første treff hvor du ser de haler rundt på meg», sa hun og blunket. «Jeg får se om jeg når den bussen», avsluttet hun og vinket lett der hun trasket av gårde.

Dagen etter hadde vært en sjelesettene opplevelse for Emily. Hun hadde vært ganske stiv da de gikk inn på puben, men hverken Tanja eller Christina var i sin normale slavemodus i det hele tatt og det hadde gått gradvis opp for Emily hvor frittalende og til dels gjennomtenkt Tanja kunne være.
     Sakte hadde hun sluttet og se ned på henne og se mer og mer på henne som en normal hyggelig kvinne. Christina hadde gjort sitt for å trekke henne med i diskusjonen og ganske snart satt dem alle og kniste mens de fortalte hverandre historier og sladret på herrer andre slaver både innenfor og utenfor klubben.
     Da de endelig kom hjem, stoppet Emily Christina på utsiden etter at de hadde parkert.
     «Christina», sa hun alvorlig og kom bort til henne. «Det du gjorde med meg i dag, var fantastisk. Du har virkelig åpnet øynene mine på en måte jeg ikke trodde var mulig.»
     «Bare hyggelig», smilte Christina. «Jeg ville ha deg med også for å bli litt mer kjent ut over det som skjer her.»
     «Jeg mener det. Jeg har et helt annet syn på både Tanja og deg etter dette», sa hun og la armene om henne og klemte godt. «Tusen takk.»
     «Gleden er på min side. Det blir nok ikke siste gang», sa hun ertent før de hørte en stemme bak seg.
     «Dere har hatt det fint?» spurte Amelie der hun kom spankulerende fra baksiden av huset.
     Emily snurret rundt og bukket lett. «Sir, jeg visste ikke du var til stede.»
     «Jeg ville normalt ikke vært det, men jeg ville se hvordan dere var når dere kom tilbake. Om dere gikk sint hvert til deres eller som nå, tydelig fornøyd.»
     «Det gikk så bra kjære», sa Christina og la an hånd på skulderen til Emily. «Vi koste oss og sladret om alt og alle.»
     «Det kan jeg gladelig tenke meg», snøftet hun, før hun snudde seg. «Jeg vil se deg naken og bakbundet på plenen om ti minutter.»
     «Selvfølgelig», sa Christina, før hun dultet til Emily. «Kom, du får hjelpe til litt.»
     «Kommer», sa Emily og gikk raskt etter.
     Christina hadde kastet seg av seg klærne og puttet dem i en tull, vel viten om at det ble Emilys problem etterpå. Like etter hadde hun børstet over håret, før hun la hendene på ryggen og fikk dem festet.
     «Skal jeg følge deg ut?» spurte Emily.
     «Det trenger du ikke», sa Christina og kysset henne lett på kinnet. «Takk for i dag. Det var fantastisk.»
     «Takk det samme», svarte Emily og så litt forundret etter henne der hun spradet nakent mot verandadøra.
     I det samme hun kom ut, så hun Amelie lå naken i en sol stol. Rolig gikk hun bort og stilte seg ved siden av henne. «Hvor vil du jeg skal begynne», sa hun sensuelt.
     «Du kan varme opp litt på brystet, før du flytter deg mellom beina. Der vil jeg du skal ligge en stund.»
     «En sann glede», svarte Christina oppriktig og gled ned på siden av henne og fylte munnen med en brystvorte som nesten øyeblikkelig stivnet.
     Amelie la hånden opp på hodet hennes og lot fingrene gli inn i det lette håret. Hun ble sittende slik og kose seg med den andre kvinnen en liten stund.
     «Jeg har forstått det slik at Kyle ga deg full tilgang til kontoret i sentrum i dag. Det er ikke noe galt i det», sa hun og så ned på Christina som nå hadde stoppet og så opp på henne. «Men det var for tidlig. Du har ikke behov for den tilgangen helt enda, men du vil få det.»
     «Jeg også stusset litt på den, men fikk beskjed at det var noe som kom.»
     «Det er riktig», svarte Amelie og dyttet henne lett i bakhodet slik at hun igjen bøyde seg frem og konsentrerte seg om brystvorten.
     «Kyle var veldig viktig for klubben en gang. Han var med på å starte den, skaffe eiendommene og drifte den i lang tid, men så ble den ikke snobbete nok og han og Isabella valgte å finne andre arenaer å være på. De har en liten eksklusiv klubb bestående av fem søkkrike par fra hele verden, alle med sine slaver og alle med det samme tanke om emnet.»
     «De har også litt annet syn på hvordan ting skal være. Lilly er i praksis Kyle sin, mens Oscar er Isabella sin. Ingen av dem har smakt pisk siden de kom i hus, men det betyr ikke at de ikke blir straffet til tider, det syns bare ikke. I sin egen klubb er det aldri snakk om å ha et felles rom for slavene, heller ikke så mye deling av slaver. Det kan skje, men det at Lilly og Oscar fikk leke som de gjorde med deg da vi var der, var veldig uventet.»
     «De har aldri sluppet klubben vi har vært i helt, men de, og da tror jeg spesielt Kyle, savner litt av måten vi har vår klubb på. Han savner å kunne leke seg med andre kvinner uten for mye spørsmål først og jeg tror Lilly i stor grad deler det synet, selv om hun utad sier det samme som han når du spør.»
     «Den gangen de trakk seg ut, var det litt mye stygt som ble sagt og noen dører som ble smelt igjen. Vi har hatt et godt forhold til dem hele tiden, men de er litt for stolte og dels sta, til å ta et direkte oppgjør med fortiden og be om unnskyldning. Vi tror derfor Kyle forsøke å bruke din rolle for å snike seg inn igjen. Dersom han kan vise at han har vært delaktig i det hele når det viser seg å være en suksess, vil han bli sett mye mildere på enn om han ikke har vært det.»
     «Men jeg tror også han er veldig fascinert av deg. Det er noe med måten du er på som tenner han litt. Bortsett fra at du har utseende med deg, så har du også en mental eleganse og skarphet som han kjenner igjen i Lilly. Tro det eller ei, men han var veldig ydmyk da han spurte om å kunne låne deg. Sånn har jeg aldri sett ham før.»
     Christina trakk seg litt unna. «Jeg skal med andre ord distansere meg om jeg får en mulighet?»
     «På ingen måte. Han kan bli en veldig viktig resurs når tiden er moden. Det er mer slik at du vet hvor du har ham hen. Han vil nok forsøke å komme oss i forkjøpet ved en del anledninger, men det er ikke han som styrer dette. Han setter ikke tempo eller bestemmer hva du skal få lov til eller ikke.»
     «Jeg forstår», sa hun og nikket.
     «Flott. Da kan du flytte deg inn mellom beina mine og bli der en stund. Jeg vil slappe av og kjenne tungen din.»
     Christina gliste og gled opp i stående, før hun flyttet seg og gled ned igjen. Lysende mot henne var et kjønnsorgan av typen hun fortsatt ikke hadde for mye til overs for, men på den annen side. Bundet og med en trussel over seg av å bli slått, gled hun fornøyd inn og hørte Amelie stønnet da hun la munnen over klitoris og begynte å leke med tunga.

Dager ble til uker. Noen dager var hun stort sett fri, andre igjen bundet opp og låst fast da de syns hun ble litt for mye for dem. En helg hadde hun også nevnt på å trene på å ligge bundet. Det angret hun bitter på. På dagtid hadde hun jevnlig møter med nye slavinner. Først de frittstående som fikk lite tid, før hun snakket med et par dem som var det hver gang.
     En måned etter siste treffet, var sommeren etter hvert på li og det ble mindre hyggelig å være ute, uten at det la noen demper på hva de ellers drev med.
     «Christina, kom hit», ropte Amelie fra den minste stua.
     Christina kom som vanlig trippende naken.
     «Sett deg ned, det er litt vi må prate om», sa hun og pekte på gulvet ved siden av seg. «Til neste helg er det krasjkurs. To helger etter det er det vanlig treff i borgen, før det er et nytt styretreff i Penthouse leiligheten, hvor også Kyle og Isabella kommer.»
     «Oj, men du nevnte krasjkurs? Jeg trodde jeg var forbi det?»
     «Ja, men jeg har tenkt litt på den venninnen din.»
     «Sofie?» datt det forbauset ut av henne. «Des mer jeg skjønner av dette des mer mister jeg troen på at hun har noe her å gjøre.»
     «Ja, men jeg tenkte på en vri. Bortsett fra deg, er det ingen som liker å bli buret inn hos slavene.»
     «Beklager da», sa hun litt snurt, «men hva har det med henne å gjøre?»
     «Jeg tenkte på det du sa om å putte henne i et hull. Hva om hun hadde blitt ført inn med maske, vært guttenes og vaktenes leketøy når ikke de har noe annet å gjøre, og ført ut igjen før hun fikk fjernet masken.»
     Christina satt sjokkert og så på henne et øyeblikk før hun fikk tenkt seg om. «Det kan faktisk fungere», sa hun og blunket lett mens hun så det for seg. «Skal jeg høre med henne?»
     «Gjør det. Hun skal i så fall på to slike før hun kan være med regelmessig.»
     «Snakker vi fakturering da og?»
     «Antagelig.»
     «Så, hore.»
     «Vi bruker ikke den betegnelsen», svarte Amelie stramt.
     «Skjønner. Og de andre treffene?»
     «Mest så du vet. Du skal på alle sammen.»
     «Flott, var det alt?»
     «Du kan vente ryggen til så jeg får festet deg og sitte stille.»

Zenith Ltd – Mot bedre viten



Legg igjen en kommentar